« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

18 november 2023: ALV en workshop Professioneel, stoïcijns, begeleiden

Alle leden van de VFP zijn uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering op zaterdag 18 november a.s. op Landgoed ISVW in Leusden.

Voor het middagprogramma hebben we Ronald Wolbink bereid gevonden om een workshop te geven over Professioneel, stoïcijns, begeleiden. De stoïcijnse filosofie is een boeiende en vooral praktische filosofie. Het doel is een leven, vormgegeven door de rede, waarin de morele integriteit centraal staat, hetgeen leidt tot autonomie en gemoedsrust. Vanuit deze visie kun je jezelf vormen en anderen daarin begeleiden. Maar hoe pak je dit aan op een methodisch verantwoorde, professionele, wijze?

Bij dezen nodigen we jullie van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering van de Vereniging voor Filosofische Praktijk op zaterdag 18 november a.s. op Landgoed ISVW in Leusden.

9.30 Inloop

10.00–12.00 ALV

12.30 lunch

13.30 Workshop professioneel, stoïcijns, begeleiden o.l.v. Ronald Wolbink

16.30 Borrel

De agenda en de stukken voor deze bijeenkomst vind je hieronder (eventuele nakomende stukken worden t.z.t. toegevoegd):

* Agenda ALV Agenda Algemene Ledenvergadering VFP.pdf
* Verslag ALV maart 2023 2023-03-18 Verslag ALV VFP.pdf
* Verslag ALV mei 2023 (online) ALV 23 mei 2023 online VERSLAG – def.pdf
* Begroting 2024 VFP begroting 2024.pdf
* Toelichting op begroting 2024 Toelichting op de begroting van de VFP 2024.pdf

Als je je aanmeldt voor de ALV in de ochtend ben je tevens uitgenodigd voor een gratis lunch in het onvolprezen restaurant van de ISVW en voor het middagprogramma.

Je kunt je ook alleen voor deze workshop aanmelden, maar dan is de lunch niet inbegrepen.

Toegang

De ALV en de workshop zijn vrij toegankelijk voor ALV-leden na aanmelding. Wie aanwezig is bij de ALV krijgt van de vereniging een lunch aangeboden. Na afloop kunnen we nog napraten aan de bar.

18 november 2023 | 10:00 17:00